Podinspektor ds. kancelaryjno - administracyjnych
Dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Czosnowie
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity – Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. kancelaryjno - administracyjnych
I. Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania niezbędne wynikające ze specyfikacji pracy:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy;
- nieposzlakowana opinia;
- prawo jazdy kategoria ,,B’’;
- znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracji
(Kpa);
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- odpowiedzialność, dokładność, terminowość;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- wiedza ogólna o działalności Komunalnego Zakładu Budżetowego;
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów:
- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
- o ochronie danych osobowych;
- ustawy o samorządzie gminnym;
- innych ustaw i przepisów, których znajomość wymagana jest w zakresie
wykonywanych obowiązków;
- umiejętność redagowania pism.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- pełna obsługa kancelaryjno - administracyjna Komunalnego Zakładu Budżetowego w
Czosnowie;
- obsługa odbiorców usług świadczonych przez Zakład w zakresie zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków na terenie gminy Czosnów;
- dbanie o prawidłowy obieg i przepływ informacji oraz dokumentacji w Zakładzie;
- właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia i dokumentacji przed zniszczeniem oraz
kradzieżą;
- sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji
dotyczących umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków;
- prowadzenie gospodarki drukami, materiałami biurowymi, środkami czystości;
- prenumerata prasy i przepisów prawnych;
- realizacja zadań wynikających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- współpraca z poszczególnymi działami KZB w zakresie potrzeb szkolenia załogi,
porządku i dyscypliny pracy, informowania o zmianach w obowiązującym stanie
prawnym w zakresie działalności Zakładu;
- zapoznawanie się na bieżąco z przepisami i ustawami regulującymi tryb postępowania na
powierzonym stanowisku pracy;
- organizowanie stanowiska pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe i terminowe
wykonywanie powierzonych zadań;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora niezbędnych dla zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania Komunalnego Zakładu Budżetowego;
- właściwe i harmonijne współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi KZB.
III. Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
zawierający nr telefonu lub adres e-mail w celu zawiadomienia go o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej;
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, kserokopie dyplomów
potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje dodatkowe; - dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej
(kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach itp.);
- oświadczenie kandydata, że:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- umożliwiono mi zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym RODO,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów oraz do dostarczenia orzeczenia lekarskiego.
IV. Termin i miejsce składania dokumentów:
- termin składania dokumentów: do 15 listopada 2022r do godz. 15.00
- sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie, w siedzibie Komunalnego Zakładu Budżetowego w Czosnowie
ul. Gminna 6 05-152 Czosnów pokój nr 5 lub przesyłka pocztowa na w/w adres.
Liczy się data wpływu dokumentów do Zakładu.
Oferty w formie pisemnej należy składać w zaklejonej kopercie opatrzone adnotacją:
„NABÓR NA STANOWISKO - Podinspektor ds. kancelaryjno - administracyjnych”
V. Termin i miejsce postępowania konkursowego:
- termin postepowania: 22 listopada 2022r od godziny 9.00
- miejsce postępowania:
Komunalny Zakład Budżetowy w Czosnowie ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów
(budynek Urzędu Gminy).
VI. Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2023r.
Dyrektor KZB zastrzega sobie prawo do rozmów indywidualnych z wybranymi kandydatami na w/w stanowisko w dodatkowym terminie.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pomocą e mail.
Aplikacje, które wpłyną do KZB w Czosnowie niekompletne lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana do publicznej wiadomości niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej KZB w Czosnowie oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Komunalnego Zakładu Budżetowego w Czosnowie.
ZAŁĄCZNIKI:
Kwestionariusz osobowydla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w KZB w Czosnowie.
Oświadczenia dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w KZB w Czosnowie.
Obowiązek informacyjny RODO dla kandydatów o zatrudnienie w KZB w Czosnowie.